W.B.M.Harmsen
  • Huisartsenpraktijk Harmsen
  • Spoedgevallen
  • Inschrijvingen
  • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Zorgaanbod
    • Assistentenspreekuur
    • POH somatiek
    • POH GGZ
    • Laatste levensfase
    • Dementie en euthanasie
  • Medewerkers
  • Uw huisarts als opleider
  • Rekening bij niet verschijnen op afspraak
  • privacy , hoe is dat geregeld?
  • Praktijkaccreditatie
  • klachten en feedback
  • Fotoboek praktijk W.B.M.Harmsen
  • alle pagina
  • A
  • A
  • A

klachten en feedback

Feedback

Het kan zijn dat u iets tegenkomt in mijn praktijk waarvan u vindt dat het beter kan. Wij zijn altijd blij met een terugkoppeling van wat goed of slecht gaat. U kunt dit , al of niet schriftelijk, aan onze assistente melden. Als u dan tevens aangeeft prijs te stellen op terugkoppeling, zullen wij u berichten hoe wij daar verder mee zijn gegaan. Wij zullen ons best doen zaken te verbeteren waar mogelijk.

Klachten

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Als u een klacht hebt over onze praktijk staan u een aantal mogelijkheden open.

Interne klachtenprocedure:

U vraagt aan de assistente een klachtenformulier. Dat vult u in. Deze klacht wordt dan behandeld door dokter De Bruijn.

U krijgt daar binnen 4 weken een reactie op. Het kan zijn dat u een gesprek met een van de medewerkers in de praktijk wil, het kan zijn dat er iets organisatorisch niet goed loopt. Wij zullen uiteraard ons best doen om uw klacht zo goed mogelijk op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE.
De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer:
088 0229190

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.

 

Externe klachtenprocedure :

Denkt u er met ons niet uit te komen, dan kunt u ook een externe klachtenprocedure starten. Dit doet u door een brief of een e-mail te sturen naar:

Klachtencommissie Patiënt -Huisarts Noordwest Nederland

Postadres: DOKH Kwakelkade21F

1823CL ALKMAAR

tel 072-5208325

E-mail:klachtenregeling@dokh.nl

  • Huisartsenpraktijk Harmsen
  • Spoedgevallen
  • Inschrijvingen
  • Avond-,nacht- en weekenddienst
  • Zorgaanbod
    • Assistentenspreekuur
    • POH somatiek
    • POH GGZ
    • Laatste levensfase
    • Dementie en euthanasie
  • Medewerkers
  • Uw huisarts als opleider
  • Rekening bij niet verschijnen op afspraak
  • privacy , hoe is dat geregeld?
  • Praktijkaccreditatie
  • klachten en feedback
  • Fotoboek praktijk W.B.M.Harmsen
  • alle pagina

Patientomgeving

Klik om in te loggen

Geen Inloopspreekuur

Wij hebben GEEN inloopspreekuur meer.

Voor het maken van een afspraak, verzoeken wij u vriendelijk om telefonisch contact met ons op te nemen. U kunt ook digitaal een afspraak maken via uw zorg online.

Vanaf 08.00 uur tot en met 12.00 uur  kunt u bellen om een afspraak in te plannen.

© 2025 W.B.M.Harmsen -
  • Privacyverklaring